2013. szeptember 8., vasárnap

Willkommen

Ez a blog azért jött létre, hogy a fél éves németországi tartózkodásomat dokumentáljam, esetleg a hasonló célból utazókat tippekkel, tanácsokkal ellássam. A mesterképzésem keretében Erasmus ösztöndíjjal fogok 5 szuper hónapot tölteni a Szász-Anhalt tartomány fővárosában, Magdeburgban. 

Nagyon szeretek utazni és nyelvet tanulni, mindkét tevékenység sokkal inkább kikapcsolódás számomra, mint teher.  Már középiskolában is részt vettem különböző csereprogramokban, projektekben, rendkívül izgalmas volt különböző országok hasonló korú diákjaival együtt dolgozni és utazni. Amikor az egyetemre beiratkoztam, már tudtam a különböző külföldi részképzéses lehetőségekről, végül egyik éven sem vágtam bele...meg is bántam. Miután mesterképzésre felvettek, alig vártam, hogy kiírják a pályázatot, egyből jelentkeztem is Erasmusra. Izgultam az eredményhirdetésig, de..megkaptam! Illetve kaptuk, ugyanis nem egyedül, hanem a barátommal ketten vágunk bele a kalandba. Nagyon szerencsések voltunk, mert sok volt a jelentkező, ugyanazokat a helyeket jelöltük be, de mind a ketten az első helyet el is nyertük. Szeptember 17-én indulunk.. :)

A további posztokban mindent bőven ki fogok fejteni, ha pedig kérdésetek van, tegyétek fel nyugodtan! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése